onsdag 15 december 2010

Farväl

Natten till 13 december 2010 avled vår älskade mor och fru Yvonne Helmfrid Agartz i sömnen. Under de sista månaderna fick hon tillbaka livet och var därför inte så aktiv på bloggen, hon var för upptagen med att leva.

Bloggen var under hennes sjukdom ett stort stöd och vi vet att det stödet och omtanken hon kände även finns kvar för oss närstående idag. Vi ber dock att få utrymme och egen tid för att sörja som familj under denna första tid.

Yvonnes uttryckta önskan var att det inte skickas några blommor utan att man istället ger en donation. Antingen till Barncancerforskning eller till den minnesfond som kommer startas i hennes namn. Vi kommer lägga ut information om minneshögtid och minnesfonden längre fram.

// Yvonnes familj

11 kommentarer:

sandra sa...

Fina underbara Yvonne... en stor förebild och otrolig kvinna! Såg upp till henne.
Mina tankar finns med er och vi ska donera pengar till fonderna.

Kramar från Sandra (f.d elev.. )

Anonym sa...

Vila i frid Yvonne.
Det känns så sorgligt att hon föll på upploppet.. Jag har följt bloggen och jag hoppades att detta skulle gå vägen..
Kram BIEL

Anonym sa...

Jag är chockad , vad är det här ?
trodde att Yvonne var nästan "frisk" . Träffade henne på cast när min son skulle transplanteras för samma sjukdom som hon hadde. Allt som hon skrev stämde in på allt vi upplevde och vi fick en sådan hjälp av Yvonnes blogg hela tide;hon gjorde ett enormt intryck/Kram Kertin å Simon

Anonym sa...

Jag känner med hela familjen. Yvonne var en kvinna med stark integritet och gjorde stort intryck på mig.
/Anette W

Anonym sa...

Men det var ju inte så här det skulle bli....mitt hjärta blöder.
Har följt bloggen ganska anonymt - men den har varit min tröst när det har varit jävligt - här fick jag se lite av allt!
Fy så jag kommer att sakna dig du underbara människa...
Vi ses Draculla, kanske snart...
Kram

Julia Cromvik sa...

Vila i frid Yvonne! Beklagar sorgen. Vad var det som hände?

Har följt Yvonnes blogg sedan start och tyckt att den varit fantastisk.

Anonym sa...

Vi är så ledsna.

Kram till familjen.
Christina och Samuel

Anonym sa...

Vila i frid fina Yvonne....spåren av dig finns överallt!!

Stor kram till hela familjen, tänker på er!!

//Moa fd elev

Sis sa...

Vila i frid Yvonne. Vi kände inte varandra personligen men som transplanterade fick vi ett visst utbyte och kunde dela våra erfarenheter.

Tänker på familjen och skickar stor kram.

Love Sis

nicole sa...

Vila i frid. Beklagar verkligen. Har följt Yvonnes blogg och även haft kontakt via mail.

Evelina sa...

Har följt denna bloggen länge och fått svar på vad vår egen dotter gick och skulle gått igenom mer eller mindre. Vår dotter Evelina gick bort den 9 maj-09 efter att fått en navelsträngs transplantation då det blev en massa komplikationer efteråt.. Har tyckt att Yvonne har varit så stark och en enorm kämpe då hon har varit väldigt dålig men kommit igen.. Beklagar sorgen av hela mitt hjärta och vila i frid med dom andra änglarna./Kramar Cilla